"

September 10, 2014

Gary Kokalari: FBI filmoi Nanon me mijëra USD në kazino,




por ai ishte amator në korrupsion përballë Berishës


Më shumë se Berishën dhe Nanon, në këtë foto vini re surretërit e ngazëllyer që i rrethojnëata. Nuk janë badigardë, janë llumi i gazetarisë shqiptare: Aleksandër Frangaj, Henri Naim Cili, Armand Shkullaku dhe dora vetë Korani.
imazhe shqip


I ftuar në emisionin, Tonight Ilva Tare, shqiptaro-amerikani, Geri Kokalari kërkon që Shtetet e Bashkuara të Amerikës dhe Bashkimi Europin të ndihmojnë Shqipërinë për të luftuar korrupsionin e politikanëve të lartë. Tregon se në 2005 e ka ndihmuar Berishën për të ardhur në pushtet, por thotë se ai është aq koruptuar, sa Fatos Nanon dukej amator para tij

I.T Si mund të rritet elita politike? Nuk është publiku që i zgjedh ata ose janë përgjegjës ata për kë zgjedhin?

G.K Kjo është pyetje shumë e rëndësishme. Në SHBA, ne I telefonojmë kongresmenit, senatorët tanë. Edhe një njeri që nuk është shumë i pasur i bie tefefonit dhe ata dëgjojnë sepse ata duan të votohen. Nuk e di nëse ky sistem ka përparuar këtu. Mendoj se një gjë e mirë që ndodhi me situatën e guvernatorit Fullani është që thirrjet politike kanë detyruar qeverinë të bëjë diçka. Duhet të jetë më shumë se kaq. Duhet të ketë më shumë elektorat që i bën presion njerëzve që zgjedhin për aksionet e tyre.

I.T Dhe mendoni se më në fund populli po del nga apatia që zakonisht kemi patur këto 24 vjet?

G.K Të paktën, herën e fundit u zgjuan, por shpresoj që të mos bien përsëri në gjumë.

I.T Keni ndonjë rol në këtë zgjim?

G.K Mendoj se në disa raste, disa nga gjërat që kam ekspozuar, shpresoj të kem patur pak influencë në mënyrën se si njerëzit kanë hetuar çështjet këtu. Kam vënë në dyshin çështje që në pamje të parë dukeshin të ligjshme por nuk kanë qenë aq të ligjshme.

I.T Cili ka qenë interesi juaj që e bënit këtë?

G.K Të përpiqesha ta bëja Shqipërinë më të mirë. Nuk kam fituar para. Zoti e di që kam humbur para duke e bërë këtë.

I.T Disa nga kritikët thonë se keni qenë i përfshirë dhe kur jeni përjashtuar nga pazare ose përfitime, atëhere i keni bërë gjërat publike.

G.K I përjashtuar nga çfarë?

I.T I përjashtuar nga marrëveshje të mundshme, nga influenca?

G.K Jo

I.T Pse do ta thonin këtë nëse nuk është e vërtetë?

G.K Sepse duhet të thonë diçka . Duhet të më diskreditojnë.

I.T Në 1997 të gjithë e dimë se ç’ndodhi, ishte brutale. Çfarë bëtë pas kësaj?

G.K Së bashku sollëm qeverinë e koalicionit së bashku me ambasadorët në Shqipëri, edhe me pjesëtarët e opozitës dhe i thamë njerëzve të Berishës se ai duhet të ikte. Fajin më të madh ia vë piramidave dhe Sali Berishës. Kishte hajdutë tek piramidat, por ai u paralajmërua jo vetëm nga unë por edhe agjensitë ndërkombëtare t’i ndalonte, gjë që nuk e bëri. Aty marrëdhëniet u prishën, por u rivendosën më vonë.

I.T Kur dhe pse veçanërisht?

G.K Në atë pikë një tjetër karakter u shfaq dhe ai ishte Fatos Nano.

I.T I votuar dhe i zgjedhur nga populli shqiptar.

G.K Dhe në opinionin tim, shumë shumë i korruptuar. Jo vetëm në opinionin tim, unë kam dokumente që e mbështesin nga FBI.

I.T Ai kurrë nuk u shpall i fajshëm apo i dënuar nga gjykata shqiptare për korrupsion që ju po e akuzoni. Po flas për drejtësinë shqiptare të cilën mendoj se duhet ta marrim parasysh kur flasim për ish Kryeministra.

G.K E kuptoj. Unë mund t’ju tregoj një raport nga FBI që e kanë ndjekur në kazino me roje sigurie në kazino me njerëz që ecin me të që mbajnë mijëra dollarë dhe luajnë para. Nga vjen kjo para? Ranë nga qielli?

I.T Dinte gjë FBI për këto para meqë po e merrni si burim?

G.K I thashë që t’i gjurmonin

I.T Gjurmuan gjë?

G.k I gjenin në kazino, sa herë linte para, gjenin njerëz që sillnin mijëra dollarë.

I.T Si mund ta provoni këtë sepse kjo ngjan më shumë si thashethem sesa si fakt?

G.K Nuk është thashethem. Është një raport që e kam marrë nga akti i lirisë së informacionit të FBI

I.T Çfarë viti ishte ky raport?

G.K Ky raport është… po përpiqem ta gjej. Ky raport është i 2004. Njerëzit që shoqëronin Nanon udhëtojnë në kazinonë Mohegan Sun. Një pjesë e mirë e Nanos në kazino është kapur nga kamerat e sigurisë. Nano luajti tek tavolina black jack 100 dollarëshe. Ishte më shumë se një rast. Atij iu dha 7000$ cash nga një individ. FBI e Neë York po pret që zyrtarët e kazinosë të gjejnë shumën totale të humbur të Nanos ashtu si dhe informacionin e hotelit. Nuk e kam raportin e plotë pas kësaj por ata po e ruanin atë.

Ku i gjeti Fatos Nano paratë? Njerëzit i jepnin mijëra dollarë dhe në një rast, nuk e kam të provuar ishin një qind mijë dollarë. Pse do ta bënin njerëzit këtë? Sepse i pëlqen Fatosi? T’i rikthehemi bisedës

I.T Kujt bisede?

G.K Unë që sulmoja Sali Berishën dhe Fatos Nanon. Në 2004 unë mora një telefonatë nga Linda Shani. Ajo ka vdekur. Unë kisha simpati Lindën, ajo ishte një zonjë e këndshme. Ajo më mori në telefon për të më takuar në Neë York. Ajo e dinte që po sulmoja Fatos Nanon dhe në atë pikë Berisha ishte gati të rikthehej në pushtet.

I.T Linda nuk është më midis nesh dhe nuk mund ta konfirmoj këtë por ajo u dërgua nga Sali Berisha apo foli personalisht?

G.K Mund të konfirmohet sepse u regjistrua tek sistemi i sigurisë në ndërtesën time. Ajo erdhi, më foli. Gjëja e parë që i thashë ishte se Sali Berisha nuk është i mirë, Sali Berisha është përgjegjës për piramidat. Asaj nuk i pëlqeu ajo që i thashë unë. Ajo tha jo, ai ka ndryshuar. Ai ka shumë respekt për atë që po ben ti për sa i përket Fatos Nanos dhe ai kërkon që të ndjekë penalisht Fatos Nanon që të zhdukë korrupsionin nga Shqipëria. Unë thashë ok, erdha në Shqipëri dhe takova Sali Berishën.

I.T Në çfarë viti?

G.K Viti 2004, 2005

I.T Afër zgjedhjeve të përgjithshme

G.K Dhe Sali Berisha më prezantoi me Mero Bazen, me të cilin bashkëpunuam për të sulmuar Fatos Nanon. Unë punova me shqiptarë të tjerë në Neë York dhe filluam protestat kundër Fatos Nanos. Nuk po them që isha arsyeja e vetme por kontribuova për të treguar se Fatos Nano ishte një individ i korruptuar.

I.T Në fakt në një nga intervistat tuaja thoni se Sali Berisha e bëri Fatos Nanon të dukej një amator në korrupsion? Si mund ta provoni këtë

G.K Tani kemi ecur përpara në kohë sepse një nga gjërat që duhet të shohim tek Sali Berisha është se Sali Berisha bëri fushatë për të luftuar korrupsionin. Ai gjithashtu bëri fushatë për të punuar me mua për të sjellë të gjitha mospërputhshmëritë dhe problemet në industrinë e telekomit shqiptar e cila ishte një barrë për gjithë shqiptarët. Ai tha se do ta rregullonte industrinë e telekomit dhe tha që do të pastronte korrupsionin. Ai gënjeu. Ai gënjeu.

I.T A kanë amerikanët interes tek Shqipëria?

G.K Mendoj se qeveria amerikane nuk ka interes tek Shqipëria, por po të mendojmë në mënyrë strategjike, sigurisht ata kanë interes në stabilitetin e Ballkanit. Mendoj se kjo nuk është një problem i madh tani, mendoj se gjërat janë të stabilizuara por kush e di, asnjëherë nuk e di por ata duan të mbajnë stabilitetin në Ballkan dhe sigurisht janë të interesuar në bashkëpunim në luftën kundër terrorizmit. Jo vetëm nga Shqipëria por nga çdo vend por është një faktor shumë i rëndësishëm.

                                                                               (Dita/Ora News)



*   *   *



No comments:

Post a Comment

Eng - - - Comments that are offensive, discriminatory against race, nationality, gender, religion and/or expressed in any other unlawful grounds are strictly prohibited! Thank you!
Alb - - - Ndalohen komentet me fjalë fyese, si dhe komentet që nxitin diskriminimin e përhapjen e urrejtjes mbi baza nacionale, racore, fetare dhe mbi çfarëdo baze tjetër antiligjore. Ju faleminderit!