"

September 25, 2013

Në Litar

Korrigjim Shënjestre



FOTOT provokuese të Berishës 

përpara litarit…

Gazeta Dita, e njohur për titujt e saj provokativë, ka sjellë disa foto në versionin e saj në print, ku ish- kryeministri Sali Berisha qëndron përpara një litari.

Fotot janë realizuar nga fotoreporteri Franc Zhurda disa vite më parë, por nuk janë botuar deri më sot.

Ato janë realizuar në një ekspozitë të titulluar “Atmosfera e viteve ’90”.

Vetë Zhurda e kujton kështu momentin e realizimit të fotove: “Doja të fiksoja pamjen e tij përpara litarit. Pak a shumë në foto e kam dhënë këtë, por në momentin kur koka do korrespondonte me lakun, sigurisht në largësi, një bodigard mu afrua dhe më shtyu, dhe unë nuk arrita të bëja dot foton finale. Por edhe këto që kam shkrepur e japin idenë dhe besoj janë foto që flasin”






3 comments:

Eng - - - Comments that are offensive, discriminatory against race, nationality, gender, religion and/or expressed in any other unlawful grounds are strictly prohibited! Thank you!
Alb - - - Ndalohen komentet me fjalë fyese, si dhe komentet që nxitin diskriminimin e përhapjen e urrejtjes mbi baza nacionale, racore, fetare dhe mbi çfarëdo baze tjetër antiligjore. Ju faleminderit!