"

September 19, 2015

Kjo foto është bërë hit në internet


Kjo foto, e publikuar fillimisht në rrjetin social Imgur, është përhapur miliona herë, duke u kthyer në një nga fotot më të klikuara në rrjet
Me një shikim të shpejtë e kupton se fytyra e këtij tipit është e çuditshme.

Por nëse e sheh me më vëmendje, e kupton se në fakt kjo pamje e çuditshme është rezultat kur kthen kokën në kohën kur dikush po bën një foto të panoramës.

Në vend që të shikonte pamjen, ky tipi e ktheu kokën kaq shpejt për t’iu përgjigjur një pyetje-dhe ky është rezultati.

“Nuk po ndaloj së qeshuri. Të gjithë po më shohin me çudi. Sa më shumë e shoh, aq më keq bëhet”, thotë një komentues.

*    *    *

No comments:

Post a Comment

Eng - - - Comments that are offensive, discriminatory against race, nationality, gender, religion and/or expressed in any other unlawful grounds are strictly prohibited! Thank you!
Alb - - - Ndalohen komentet me fjalë fyese, si dhe komentet që nxitin diskriminimin e përhapjen e urrejtjes mbi baza nacionale, racore, fetare dhe mbi çfarëdo baze tjetër antiligjore. Ju faleminderit!