"

July 29, 2015

Nuk është ai që mendoni (Foto)


Në shikim të parë ju mund të mendoni se duket si një penis i dalë nga fustani i ndonjë femre, por kur e klikoni fotografinë është shumë më i pafajshëm, shkruan dailystar.

Kjo fotografi e postuar nga “MonogamousMindy” me fjalët “Nuk ka asgjë më të ëmbël se këmbët e vogla të një foshnje të vogël”

Nuk është e sigurtë nëse ata e kishin parë iluzionin kur e postuan, por mijëra anëtarë të rrjetit “Reddit”, e kanë vërejtur këtë detaj.

“Kam menduar se është penis, dhe ky është shkaku pse kam klikuar këtu”, ka thënë një anëtar.

Një tjetër anëtarë ka thënë se “Para se ta klikoja kam menduar se është ndonjë femër që e ka edhe organin që zakonisht ndodhet te meshkujt”.

Derisa një tjetër person ka komentuar “Unë e kam shikuar për herë të dytë. Seriozisht kam menduar që është penis deri në momentin që pashë kokën e bebes”.

Që nga momenti i postimit, kjo fotografi është shikuar më shumë se 3 milionë herë, ndërsa ishte shpërndarë para 5 ditëve.

Fotografia megjithatë nuk është asgjë tjetër: Një foshnje duke fjetur gjumë në barkun e nënës së saj.



*    *   *











No comments:

Post a Comment

Eng - - - Comments that are offensive, discriminatory against race, nationality, gender, religion and/or expressed in any other unlawful grounds are strictly prohibited! Thank you!
Alb - - - Ndalohen komentet me fjalë fyese, si dhe komentet që nxitin diskriminimin e përhapjen e urrejtjes mbi baza nacionale, racore, fetare dhe mbi çfarëdo baze tjetër antiligjore. Ju faleminderit!