"

September 20, 2013

Fatbardh Kadillari


Shënime nga Ditari i Doktorit: 

Shqetësimi me vend i Bardh Kadillarit


Sot më ka ardhur një letër prekëse nga Bardh Kadillari. E kisha harruar Bardhin nga rrëmujat e ndryshimeve të fundit. Më paraqiste një sërë ankesash të drejta, për të cilat ka mirëkuptimin tim. Po e ndaj me ju përmbajtjen e letrës.


“I nderuar Doktor!

Po të shkruaj i shqetësuar nga zhvillimet e fundit dhe pakujdesia me të cilën po injorohen kontributet tona në Partinë Demokratike.

Unë personalisht, siç dhe ua kam shprehur më parë, kam qenë gjithnjë i gatshëm të kontribuoj sa herë më është kërkuar për të mirën e partisë dhe për këtë nuk kam kërkuar shpërblim. Por ju megjithatë keni qenë i vëmendshëm dhe më keni shpërblyer.

Ajo që po ndodh tani është shumë e rëndë.

Me siguri ju e mbani mend kontributin tim të orëve të fundit në parlamentin e shkuar, Komisionin e Veshit. Skandali i Edi Ramës me veshin në mes të Vjenës u bë objekt i një pune serioze të komisionit tim parlamentar dhe hetimet tona avancuan në një masë të kënaqshme. Ne arritëm të provojmë se Edi Rama i ka shkulur Eginit cepin e poshtëm të veshit të djathtë dhe kjo ishte e qëllimshme, pasi aty i kishte të dy veshët dhe mund t’i shkulte të majtin. Po ashtu ne vërtetuam se pasi veshi iu shkul, u skuq dhe skuqja depërtoi nga cepi i poshtëm drejt mesit dhe nga anët. I dëmtuari mori ndihmë të parë nga këshillat që i dha një kalimtar për t’i vënë një pecetë me ujë të ftohtë mbi vesh. Hetimet zbuluan dhe gjëra të tjera të rënda që kishin të bënin me paramendimin e Edi Ramës për t’i shkulur veshin, dhe siç po vërtetohet tani dhe me përpjekjen për ta përdorur këtë ngjarje për të promovuar miqtë e tij.

Në këto kushte unë kam disa vërejtje të forta për lidershipin e ri të PD-së, i cili e ka braktisur këtë kauzë dhe e ka injoruar kontributin tim në këtë çështje.

Së pari, Edi Rama shpërndau një fotografi ku kishte kapur nga veshi Fevziun pas intervistës së tij të fundit në TV Klan dhe PD nuk reagoi. Duke ngatërruar rezervat që ka PD ndaj Fevziut me dëmin që i bënte çështjes denigrimi i kauzës së veshit, Edi Rama ia arriti ta kthejë këtë në një çështje joserioze. Lideri i ri i opozitës duhet të kishte reaguar fuqishëm ndaj këtij akti dhe duhet ta kishte dhe temë të debatit brendazgjedhor të PD-së. Kjo gjë më la shije të hidhur.

Skandali i dytë ishte emërimi i Fate Velajt në kryeministri. Emërimi i tij tregon se skandali i Veshit ishte i mirëpërgatitur prej tij me një skenar që të nxirrte në pah vlerat e tij opozitare me qeverinë. Pas skandalit të veshit, ai u thirr prej meje për të dëshmuar dhe e ktheu dëshminë në një çështje politike. Pas kësaj, ai u bë këshilltar i kryeministrit. PD duhet të kishte reaguar fort, por nuk pati asnjë reagim dhe kjo gjë më dëshpëroi shumë.

Skandali i tretë ka të bëjë me Ditmir Bushatin.

Për ta poshtëruar fare kauzën time të hetimit të skandalit të veshit, Bushati, ky pinjoll komunisti, ka nxjerrë një urdhër që kryetari i opozitës të trajtohet si ministër.

Ky skandal bëhet për të injoruar tërësisht kauzën e veshit dhe të tregojnë se ne liderin e opozitës nuk do ta sulmojmë më kur të dalë në Evropë. Biles më keq se kaq, do ta trajtojnë si ministër.

Ky vendim varros përfundimisht kauzën time dhe i bën një dëm të madh Partisë Demokratike.

Fakti që kryetari i PD nuk ka reaguar dhe nuk e ka refuzuar këtë privilegj, tregon se ai nuk është një njeri që mendon politikisht, por një njeri meskin, që shikon hallet e tij.

Duke qenë i ndërgjegjshëm se ju jeni udhëheqësi ynë i vërtetë, që nuk do ta kishit pranuar këtë privilegj të ofruar nga armiqtë, shpresoj që të reflektoni duke ia përcjellë konsideratat e mia kryetarit të ri të PD-së që ka shitur kauzën time për një makinë ambasade, që do ta presë në aeroportet e Holandës dhe Brukselit.


Me respekt,

I yti përgjithmonë,

Bardh Kadillari.

Kryetar i Komisionit të Veshit”.



Të dashur miq, nuk kam asnjë koment. Bardh Kadillari ka të drejtë. Dhe Luli duhet të reflektojë. Përpara!








1 comment:

Eng - - - Comments that are offensive, discriminatory against race, nationality, gender, religion and/or expressed in any other unlawful grounds are strictly prohibited! Thank you!
Alb - - - Ndalohen komentet me fjalë fyese, si dhe komentet që nxitin diskriminimin e përhapjen e urrejtjes mbi baza nacionale, racore, fetare dhe mbi çfarëdo baze tjetër antiligjore. Ju faleminderit!