"

December 26, 2013

Skandali, stemës së FSHF-së i humbet shqiponja


Skandalet në Federatën Shqiptare të Futbollit nuk kanë të sosur, por i djeshmi të irriton, pasi fyen jo pak shqiptarët, duke u hequr një pjesë të identitetit. Me idenë e kush e di se kujt, FSHF ka vendosur një logo të re si imazh të saj, duke hequr një logo simbol prej shumë dekadash. Teksa hap faqen zyrtare të FSHF (pa info dhe me gabime të theksuara), njoftimi i parë dje ishte:

“Kemi kënaqësinë të inaugurojmë një simbol të ri, i cili shpresojmë që t’ju pëlqejë dhe të përfaqësojë denjësisht edhe në sytë tuaj institucionin tonë. Është logoja e re e Federatës Shqiptare të Futbollit. Vizioni ynë është të jemi organizata ose ‘Marka’ më aktive në tregun sportiv shqiptar. Kjo ishte edhe pikënisja jonë për një brand të ri. Ne jemi krenarë që ekipet tona kombëtare veshin fanellat me simbolet tona kombëtare në zemër, por menduam që për të njëjtët elemente mund të gjenim një mënyrë më tërheqëse dhe më të veçantë për institucionin tonë. Ndërkohë që bota e marketingut është një botë në evolucion të vazhdueshëm, ndërmorëm edhe ne sfidën që të ecim në një hap me kohën tonë sipas kërkesave të një tregu gjithmonë e më kërkues”.


SKANDALI

Federata, pasi futi kombëtaren në Botëror, pasi është më e pastërta në botë, pa asnjë ndeshje të trukuar të kampionatit shqiptar, pa dhunë në garat sportive, me një gjykim të shkëlqyer, etj., etj., vetëm logoja i kishte mbetur të ndryshonte dhe të evoluonte logon. FSHF e bën fakt të kryer, pastaj shpreson që t’i pëlqejë publikut. Ndërkohë që flasin për brand të ri, drejtuesit e FSHF-së në vazhdim flasin për një rinovim brand-i, çka në fakt i është dashur FSHF-së dhe jo një logo tërësisht të re. “Elementi qendror i identitetit të ri është mburoja si element i marrë nga heraldika shqiptare, e cila na jep idenë e mbështetjes në tradita të vjetra kombëtare. Në një sfond të kuq, i cili simbolizon flamurin tonë kombëtar, kemi të paraqitur një top futbolli në lëvizje së bashku me një shqiponjë të zezë me dy kokë të stilizuar. Në krye është vendosur akronimi i institucionit ‘FSHF’ dhe viti i themelimit 1930″, – thuhet më tej në infon e FSHF-së. Nëse FSHF-ja vizat e zeza, që të japin idenë e topit në lëvizje e quan shqiponjë, mjerë simboli ynë kombëtar ku ka përfunduar. I ngjan më shumë një laraske në lëvizje.


LOGO

Federata për asnjë moment nuk ka bërë të ditur se është në rinovim të logos. Për ironi të fatit, dje ishte 10-vjetori i tifogrupit më të madh të kombëtares shqiptare, “Tifozat Kuq e Zi” dhe FSHF u ka bërë dhuratën më të shëmtuar të mundshme të gjithë tifozëve të kombëtares shqiptare. Tifozët kanë reaguar menjëherë në rrjetet sociale, duke e quajtur “turp” logon e re, e cila është ndërtuar thjesht me shijet e një grushti njerëzish, pa marrë parasysh sugjerimet e specialistëve dhe mendimet e tifozëve. Mund të ishte bërë një sondazh, mund të ishin paraqitur disa logo dhe në fund mund të kishim një logo fituese. Pyetja tjetër: pse duhej patjetër të bëhej logoja e re? Një Zot e di se çfarë bëhet në FSHF./GSH

imazhe shqip


*   *   *

No comments:

Post a Comment

Eng - - - Comments that are offensive, discriminatory against race, nationality, gender, religion and/or expressed in any other unlawful grounds are strictly prohibited! Thank you!
Alb - - - Ndalohen komentet me fjalë fyese, si dhe komentet që nxitin diskriminimin e përhapjen e urrejtjes mbi baza nacionale, racore, fetare dhe mbi çfarëdo baze tjetër antiligjore. Ju faleminderit!